Facilitaire 
dienstverlening

Altijd actueel inzicht
in marges en uren

 

Realiseer ik daadwerkelijk wat ik heb ingeschat, of komen mijn marges in gevaar? Dat vragen facilitaire dienstverleners zich regelmatig af. Daarom schakelen ze onze AFAS experts in. Die creëren inzicht in wat er loopt en wat eraan komt.

 

 

Van sollicitatieprocessen tot het verwerken van salarissen. En van het plannen van medewerkers tot het beheren van relaties en facturen. Er is veel informatie die je als facilitair dienstverlener dagelijks verwerkt. Wij helpen je om al deze processen te stroomlijnen en te automatiseren. Daarmee bespaar je direct op alle handmatige en repeterende werkzaamheden die hiermee overbodig worden. En kun je de tijd die je overhoudt aan je klanten en medewerkers besteden.

 

 

 

Dit ERP-systeem biedt facilitaire dienstverleners zoals schoonmaakbedrijven, cateraars, evenementenbeheer, afvalverwerkingsbedrijven, groen- en technisch onderhoud, beveleigings- en bewakingsbedrijven, een geïntegreerde oplossing voor finance, HRM en payroll. Wat voor grip op de administratie, bedrijfsvoering en het personeel zorgt.

 

Wil je van onze klanten horen over onze diensten? Klik hier voor onze gesprekken met onze klanten

 

 

Van het containermanagement en het inzamelen van huishoudelijk afval tot aan de financiële administratie, CRM en HRM, wij automatiseren alle voor je in één systeem. Alles is online, dus geen papieren archieven of weeg- en verwerkingsbronnen meer.

 

ALTIJD EN ACTUEEL INZICHT IN MARGES 

Om zeker te weten dat je de ingeschatte budgetten niet overschrijdt, bieden wij je inzicht in wat er exact begroot en gerealiseerd is. En laten we je (organisatiebreed èn op detailniveau) zien hoeveel uren er per onderdeel van de dienstverlenging besteed zijn. Zo weet je precies hoe je ervoor staat en kun je idnien nodig direct anticiperen.

 

Ontdek in één oogopslag hoe jouw medewerkers hun uren verantwoorden. Van de gewerkte directe en indirecte uren tot wat er gerealiseerd is. in vergelijking met de begroting. Zijn je medewerkers ook voor de komende maanden al ingepland in AFAS? Dan biedt dit dashboard ook een heldere omzetprognose. En je ziet direct of er genoeg declarabele uren gemaakt worden.

 

PROJECTEN DASHBOARD

Van een helder overzicht van alle lopende projecten tot een projectkaart op klantniveau. Je vindt het in ons projecten dashboard.  Met dit dashboard heb je zicht op begroting, het aantal geplande en besteedde uren. Zowel hoog-over als op klantniveau. Zo weet je precies of wat er begroot is , ook gerealiseerd is. En zie je exact terug hoeveel tijd er aan de verschillende onderdelen van het proces besteed is.

Onze ervaren AFAS specialisten  & Diensten voor de facilitaire branche

  1. Zorgen voor inzicht in actuele managementinformatie 
  2. Bieden je grip op je marge
  3. Helpen om tijd en kosten te besparen
  4. Door handmatige administratieve processen te automatiseren

Bekijk al onze diensten

 

SLIMME KOPPELINGEN

Profiteer van onze slimme koppelingen. Schakel nooit meer tussen InSite en /of OutSite en Profit Windows en regel betalingen snel en gemakkelijk via AFAS-OutSite. Lees verder

  •  

GEEN ZORGEN OVER BEHEER

Met al je supportvragen kun je bij ons terecht. Geen keuzemenu aan de telefoon, maar een AFAS-expert die meteen even met je meekijkt. Lees verder. Lees verder

ECHT ALLES ONDER CONTROLE

Jij hebt alles onder controle, dankzij het inzicht dat we je bieden in de declarabiliteit van je medewerkers, de actuele status van de begroting, maar ook in je voorraad. Lees verder

WEET HOE JE ERVOOR STAAT

Altijd het meest actuele inzicht in jouw KPI's? Daar zorgen we voor. Met data rechtstreeks uit jouw AFAS-omgeving of je gekoppelde systemen.  
Lees verder

 

 

 

 

 

Realiseer ik daadwerkelijk wat ik heb ingeschat, of komen mijn marges in gevaar? Dat vragen facilitaire dienstverleners zich regelmatig af. Daarom schakelen ze onze AFAS experts in. Die creëren inzicht in wat er loopt en wat eraan komt.

Van sollicitatieprocessen tot het verwerken van salarissen. En van het plannen van medewerkers tot het beheren van relaties en facturen. Er is veel informatie die je als facilitair dienstverlener dagelijks verwerkt. Wij helpen je om al deze processen te stroomlijnen en te automatiseren. Daarmee bespaar je direct op alle handmatige en repeterende werkzaamheden die hiermee overbodig worden. En kun je de tijd die je overhoudt aan je klanten en medewerkers besteden.

Een gestroomlijnde 

dienstverlening

Hoe we dat doen?

Met AFAS

Dit ERP-systeem biedt facilitaire dienstverleners zoals schoonmaakbedrijven, cateraars, evenementenbeheer, afvalverwerkingsbedrijven, groen- en technisch onderhoud, beveleigings- en bewakingsbedrijven, een geïntegreerde oplossing voor finance, HRM en payroll. Wat voor grip op de administratie, bedrijfsvoering en het personeel zorgt.

 

Wil je van onze klanten horen over onze diensten?
Klik hier voor onze gesprekken met onze klanten

AFAS voor
de schoonmaak

Of je nu een klassiek schoonmaakbedrijf of dienstencheque kantoor bent, de hoeveelheid informatie die verwerkt dient te worden is groot. Om dubbele invoer en tijdsverlies te voorkomen automatiseren we diverse interne processen, zoals de planning, de contracten en het medewerkersbeleid.

 

Van het containermanagement en het inzamelen van huishoudelijk afval tot aan de financiële administratie, CRM en HRM, wij automatiseren alle voor je in één systeem. Alles is online, dus geen papieren archieven of weeg- en verwerkingsbronnen meer.

ALTIJD EN ACTUEEL INZICHT IN MARGES 

Om zeker te weten dat je de ingeschatte budgetten niet overschrijdt, bieden wij je inzicht in wat er exact begroot en gerealiseerd is. En laten we je (organisatiebreed èn op detailniveau) zien hoeveel uren er per onderdeel van de dienstverlenging besteed zijn. Zo weet je precies hoe je ervoor staat en kun je idnien nodig direct anticiperen.

Automatisering voor

de afvalverwerkingsbranche

Declarabiliteit

dashboard

Ontdek in één oogopslag hoe jouw medewerkers hun uren verantwoorden. Van de gewerkte directe en indirecte uren tot wat er gerealiseerd is. in vergelijking met de begroting. Zijn je medewerkers ook voor de komende maanden al ingepland in AFAS? Dan biedt dit dashboard ook een heldere omzetprognose. En je ziet direct of er genoeg declarabele uren gemaakt worden.

PROJECTEN DASHBOARD

Van een helder overzicht van alle lopende projecten tot een projectkaart op klantniveau. Je vindt het in ons projecten dashboard.  Met dit dashboard heb je zicht op begroting, het aantal geplande en besteedde uren. Zowel hoog-over als op klantniveau. Zo weet je precies of wat er begroot is , ook gerealiseerd is. En zie je exact terug hoeveel tijd er aan de verschillende onderdelen van het proces besteed is.

Onze ervaren AFAS specialisten & diensten

voor de facilitaire branche

  •     Zorgen voor inzicht in actuele managementinformatie

  •     Bieden grip op je marge

  •     Helpen je om tijd en kosten te besparen

  •     Door handmatige administratieve processen te automatiseren

Bekijk al onze diensten

SLIMME KOPPELINIGEN

 Profiteer van onze slimme koppelingen. Schakel nooit meer tussen InSite en /of OutSite en Profit Windows en regel betalingen snel en gemakkelijk via AFAS-OutSite. 

Lees verder

 

 

GEEN ZORGEN OVER BEHEER

Met al je supportvragen kun je bij ons terecht. Geen keuzemenu aan de telefoon, maar een AFAS-expert die meteen even met je meekijkt. Lees verder. 

Lees verder

 

ECHT ALLES ONDER CONTROLE

Jij hebt alles onder controle, dankzij het inzicht dat we je bieden in de declarabiliteit van je medewerkers, de actuele status van de begroting, maar ook in je voorraad. 

Lees verder

 

WEET HOE JE ERVOOR STAAT

Altijd het meest actuele inzicht in jouw KPI's? Daar zorgen we voor. Met data rechtstreeks uit jouw AFAS-omgeving of je gekoppelde systemen.  

Lees verder