AFAS

Beheer &

Support

Van losse vraag

tot structurele ondersteuning

 

 

Van een eenvoudige vraag tot het volledig beheren van systemen. Voor elke beheer- en supportvraag hebben we een passend aanbod. We sluiten graag naadloos aan op jouw beheerbehoefte. Daarom bieden we bieden hulp op afstand. Via ons klantportaal, per mail of telefonisch. En leveren we, op jouw verzoek, beheerders op locatie.

 

Flinker beheer opties

De ene organisatie heeft slechts af en toe een vraag en de ander zoekt juist structurele ondersteuning. Daarom hebben wij vijf pakketten samengesteld, zodat er altijd eentje bij zit die bij je past.

 

 

Voor wie even wil sparren met onze beheerders en/of consultants, zonder vaste afspraak.

 

 

Voor wie liever wat minder zelf oplost. Heb je een vraag? Wij regelen het voor je.

 

Onze pakketten vergelijken?

Tuurlijk! Vraag een vrijblijvende offerte aan

 

 

 

Voor wie zelf een beheerder in dienst heeft maar toch wat extra handjes kan gebruiken.

 

 

Voor wie voor zekerheid kiest en geen omkijken naar zijn AFAS-omgeving wil hebben.

 

 

Voor wie hulptroepen achter de hand wil hebben in het geval van ziekte of verlof. 

 

 

 

Mailtjes verdwijnen in je overvolle inbox. Dat begrijpen wij als geen ander. Daarom hebben wij ons klantportaal ontwikkeld. Dit is jouw persoonlijke klantomgeving, waarin je alles over onze samenwerking vindt. Van de antwoorden op en status van jouw supportaanvragen tot de status van je projecten. En van onze offertes en overeenkomsten tot jouw facturen.

 

OP HET KLANTPORTAAL:

  •     Stel je je supportvragen;
        en vind je alle antwoorden van de supportdesk overzichtelijk gearchiveerd.

  •     Bekijk de dashboards, die op basis van rollen informatie tonen zoals;
        de status van je supportaanvragen en je projecten.

  •     Heb je inzage in je contracten en afspraken;
        en je facturen, die gekoppeld zijn aan uitgevoerde werkzaamheden.

 

 

Ons klantportaal is gebouwd in OutSite!
Wil jij ook gebruik maken van een eigen AFAS ticketsysteem of klantportaal?

Wij denken graag met je mee!

 

 

 

 

Van een eenvoudige vraag tot het volledig beheren van systemen. Voor elke beheer- en supportvraag hebben we een passend aanbod. We sluiten graag naadloos aan op jouw beheerbehoefte. Daarom bieden we bieden hulp op afstand. Via ons klantportaal, per mail of telefonisch. En leveren we, op jouw verzoek, beheerders op locatie.

Flinker beheeropties

De ene organisatie heeft slechts af en toe een vraag en de ander zoekt juist structurele ondersteuning. Daarom hebben wij vijf pakketten samengesteld, zodat er altijd eentje bij zit die bij je past.

ALTIJD WELKOM

Voor wie even wil sparren met onze beheerders en/of consultants, zonder vaste afspraak.

STRIPPENKAART

Voor wie liever wat minder zelf oplost. Heb je een vraag?
Wij regelen het voor je.

FLINKER START

Voor wie zelf een beheerder in dienst heeft maar toch wat extra handjes kan gebruiken.

FLINKER COMPLEET

Voor wie voor zekerheid kiest en geen omkijken naar zijn AFAS-omgeving wil hebben.

CALAMITEITENBEHEER

Voor wie hulptroepen achter de hand wil hebben in het geval van ziekte of verlof. 

Mailtjes verdwijnen in je overvolle inbox. Dat begrijpen wij als geen ander. Daarom hebben wij ons klantportaal ontwikkeld. Dit is jouw persoonlijke klantomgeving, waarin je alles over onze samenwerking vindt. Van de antwoorden op en status van jouw supportaanvragen tot de status van je projecten. En van onze offertes en overeenkomsten tot jouw facturen.

 

OP HET KLANTPORTAAL:

  •     Stel je je supportvragen en vind je alle antwoorden van de supportdesk
        overzichtelijk gearchiveerd.

  •     Bekijk de dashboards, die op basis van rollen informatie tonen zoals;
        de status van je supportaanvragen en je projecten.

  •     Heb je inzage in je contracten en afspraken;
        en je facturen, die gekoppeld zijn aan uitgevoerde werkzaamheden.

Klantportaal, dé

plek voor eerstelijns

AFAS support