Door de opkomst van e-commerce zijn logistieke processen onder druk komen te staan. Er wordt veel in kleine hoeveelheden besteld en alles moet altijd zo snel mogelijk bezorgd worden. En als iets niet bevalt, dan komt het met dezelfde vaart weer terug. Om het verschil te blijven maken, moet je jouw logistieke processen steeds sneller, betrouwbaarder, flexibeler èn goedkoper uitvoeren. Daar helpen we je bij. Door AFAS voor jou te laten werken.
Jij wilt snel en foutloos leveren, extra diensten bieden en je klanten op de hoogte houden over de leveringen, voorraden en retours. Wij richten je processen zo in dat jij wendbaar bent en snel aan de veranderende vragen kunt voldoen. En inzicht hebt in prijzen, kortingen, marges en de actuele voorraad.
In de transport en logistieke sector werk je vaak met veel verschillende systemen. Daardoor is het lastig om het overzicht te houden. Of ben je vaak druk met het bijhouden van dezelfde gegevens in verschillende systemen. Onnodig, vinden wij. Daarom helpen we je om jouw processen te optimaliseren en alle gegevens te verzamelen in één systeem: AFAS Profit.
kennen de ins-en-outs van AFAS én spreken jouw taal
kijken verder dan de bestaande oplossingen
verzorgen applicaties, maken koppelingen en beheren interfaces
zijn altijd gericht op het behalen van maximale besparingen
zorgen ervoor dat jij nooit meer dubbel werk hoeft te doen
Overal brengen we optimalisaties en automatisering aan, zodat jouw bedrijf optimaal functioneert. En jij bespaart op overbodige handmatige en repeterende werkzaamheden.
Lees verder
Met al je supportvragen kun je bij ons terecht. Geen keuzemenu aan de telefoon maar een AFAS-expert aan de telefoon die meteen even met je meekijkt.
Lees verder
Zodat jij inzicht krijgt in inkoopprijzen, levertijden, bestelmomenten en -hoeveelheden, minimale voorraden en uitgaande goederen.
Lees verder
Naast de integraties met de projectadministratie en boekhouding, kunnen wij AFAS ook koppelen met o.a. planningsoplossingen, webshops en productconfiguratie.
Lees verder
Jij wilt snel en foutloos leveren, extra diensten bieden en je klanten op de hoogte houden over de leveringen, voorraden en retours. Wij richten je processen zo in dat jij wendbaar bent en snel aan de veranderende vragen kunt voldoen. En inzicht hebt in prijzen, kortingen, marges en de actuele voorraad.
In de transport en logistieke sector werk je vaak met veel verschillende systemen. Daardoor is het lastig om het overzicht te houden. Of ben je vaak druk met het bijhouden van dezelfde gegevens in verschillende systemen. Onnodig, vinden wij. Daarom helpen we je om jouw processen te optimaliseren en alle gegevens te verzamelen in één systeem: AFAS Profit.
kennen de ins-en-outs van AFAS én spreken jouw taal
kijken verder dan de bestaande oplossingen
verzorgen applicaties, maken koppelingen en beheren interfaces
zijn altijd gericht op het behalen van maximale besparingen
zorgen ervoor dat jij nooit meer dubbel werk hoeft te doen
Overal brengen we optimalisaties en automatisering aan, zodat jouw bedrijf optimaal functioneert. En jij bespaart op overbodige handmatige en repeterende werkzaamheden.
Lees meer over AFAS optimalisatie.
Met al je supportvragen kun je bij ons terecht. Geen keuzemenu aan de telefoon maar een AFAS-expert aan de telefoon die meteen even met je meekijkt.
Lees meer over onze beheerdiensten
Zodat jij inzicht krijgt in inkoopprijzen, levertijden, bestelmomenten en -hoeveelheden, minimale voorraden en uitgaande goederen.
Naast de integraties met de projectadministratie en boekhouding, kunnen wij AFAS ook koppelen met o.a. planningsoplossingen, webshops en productconfiguratie.