Enquêtes versturen vanuit AFAS

 

Een evaluatie is vaak een standaard onderdeel bij oplevering van een project. Echter zijn de enquêtemogelijkheden van AFAS niet toereikend. Je kunt dit niet aanpassen naar jouw eigen huisstijl, de vraagopties zijn beperkt én de klant moet inloggen om de enquête in te vullen. Een grote drempel, die je graag wilt voorkomen.

 

WIL JE EEN PROFESSIONELE ENQUÊTE VERSTUREN VANUIT AFAS?

Dan hebben wij daar een oplossing voor: Jotform. Wij integreren deze handige enquêtesoftware in AFAS. Zodat jij in no-time een mooie professionele enquête maakt, in jouw eigen huisstijl. Je kunt kiezen uit diverse type vragen. Of je nu onderzoek doet of feedback verzamelt, met AFAS en Jotform krijg je de antwoorden die je nodig hebt.

 

GEEN ELLENLANGE VRAGENLIJSTEN

De vragen worden stap voor stap aan de klant aangeboden, zodat hij geen ellenlang formulier te zien krijgt. Bovenaan de enquête wordt precies bijgehouden op hoeveel procent van de enquête de klant zich bevindt, zodat hij precies weet waar hij aan toe is tijdens het invullen.

 

EN HET MOOISTE: DE KLANT HOEFT NIET IN TE LOGGEN

In AFAS stuur je een dossieritem in en stuur je een link naar de klant. Door hierop te klikken komt de klant direct in Jotform terecht. Zijn antwoorden worden automatisch geregistreerd in AFAS.

 

WIL JE DE CONVERSIES VAN JOUW ENQUÊTES VERHOGEN?

Vraag nu de integratie met Jotform aan.

 

Onze andere oplossingen

 

 

 

Een evaluatie is vaak een standaard onderdeel bij oplevering van een project. Echter zijn de enquêtemogelijkheden van AFAS niet toereikend. Je kunt dit niet aanpassen naar jouw eigen huisstijl, de vraagopties zijn beperkt én de klant moet inloggen om de enquête in te vullen. Een grote drempel, die je graag wilt voorkomen.

WIL JE EEN PROFESSIONELE ENQUÊTE VERSTUREN VANUIT AFAS?

Dan hebben wij daar een oplossing voor: Jotform. Wij integreren deze handige enquêtesoftware in AFAS. Zodat jij in no-time een mooie professionele enquête maakt, in jouw eigen huisstijl. Je kunt kiezen uit diverse type vragen. Of je nu onderzoek doet of feedback verzamelt, met AFAS en Jotform krijg je de antwoorden die je nodig hebt.

 

GEEN ELLENLANGE VRAGENLIJSTEN

De vragen worden stap voor stap aan de klant aangeboden, zodat hij geen ellenlang formulier te zien krijgt. Bovenaan de enquête wordt precies bijgehouden op hoeveel procent van de enquête de klant zich bevindt, zodat hij precies weet waar hij aan toe is tijdens het invullen.

EN HET MOOISTE: DE KLANT HOEFT NIET IN TE LOGGEN

In AFAS stuur je een dossieritem in en stuur je een link naar de klant. Door hierop te klikken komt de klant direct in Jotform terecht. Zijn antwoorden worden automatisch geregistreerd in AFAS.

 

WIL JE DE CONVERSIES VAN JOUW ENQUÊTES VERHOGEN?

Vraag nu de integratie met Jotform aan.

 

 

Onze andere oplossingen