Werk jij in het onderwijs of de zorg en voer jij werkzaamheden uit die eenmalig doorbelast moeten worden aan een klant? Denk aan het organiseren van een uitje of evenement. Dan hebben wij een handige tool voor jou!
Met het “verkoopfactuur-aanvraag proces” van Flinker Ontwikkeling vraag je als medewerker gemakkelijk de factuur aan. Als jullie administratie deze heeft goedgekeurd, wordt dit automatisch een factuur die na verstrekking betaald kan worden.
EEN COMPLETE AANVRAAG VANUIT ÉÉN SCHERM
Jij bepaalt welke gegevens standaard meegestuurd moeten worden bij een aanvraag. Flinker Ontwikkeling neemt al die gegevens op in het aanvraagscherm. Hierdoor vergeet een medewerker nooit meer een kostenplaats of bijvoorbeeld verkooprelatie te koppelen en kan in één keer een correcte factuur worden aangemaakt.
AUTOMATISCH FACTUUR GENEREN NA GOEDKEUREN TAAK
Geen handmatige handelingen meer na goedkeuren, maar automatisch een baliedirect-factuur in Profit! Daarmee voorkom je fouten in het overtypen en bespaar je bovendien een hoop tijd. De facturen verstrek je vervolgens gewoon zoals je dit normaal ook doet.
STEL JE VOOR...
Je werkt in het onderwijs en organiseert een uitje. Deze kosten moeten nu gefactureerd worden aan de klant.
Vroeger: aanvragen via de mail, lang wachten op de administratie…
Tot nu toe stuurde je voor dit soort situaties altijd een mailtje naar Peter van de afdeling administratie. Laatst was je daarbij vergeten de datum en kostenplaats mee te sturen, tot irritatie van Peter, die dit weer bij jou kwam opvragen. Maar het is ook vaak genoeg zo geweest dat jouw mailtjes wel compleet waren, alleen heel lang bleven liggen omdat Peter op vakantie was en niemand anders ervan af wist. En dat vond jij ook niet leuk. Kortom: het is een foutgevoelig proces met lange doorlooptijd.
Nu: aanvragen via InSite en na goedkeuring direct een factuur verstrekken!
Gelukkig gaan jullie nu werken met de factuuraanvraag-tool van Flinker Ontwikkeling. Je start daarom een factuuraanvraag via InSite. Je kiest gelijk de juiste verkooprelatie en vult alle velden met de nodige informatie. Na aanmaken komt de taak bij de afdeling administratie. Peter pakt hem op en keurt hem goed. Er ontstaat direct een baliedirect-factuur, die dezelfde week nog met de rest van de facturen wordt verstrekt. Jij en Peter ontmoeten elkaar in de overgebleven tijd bij het koffieautomaat en lachen daar samen om de irritaties uit het verleden.
Zien hoe het werkt?
Neem contact met ons op, of zie hier onder een demo.