Zijn jouw medewerkers halve administrateurs geworden? Dat is zonde van hun tijd. Zij moeten zich kunnen
focussen op hun kerntaken, in plaats van minutenlang bezig te zijn met het bijhouden van hun uren. Om de
administratieve rompslomp tot een minimum te beperken hebben wij de urenontrafelaar ontwikkeld.
ZO WERKT DE URENONTRAFELAAR
De urenontrafelaar is een handige tool waarin de medewerker invult hoeveel uren hij of zij gewerkt heeft. De tool splitst deze uren automatisch uit op basis van business rules, die jij bepaalt. Denk bijvoorbeeld aan het registreren van speciale toeslagen als weekend- of pieperdiensten en overnachtingen. Of aan declaraties als reistijd.
AAN DE SLAG
Met de urenontrafelaar vereenvoudig je in een handomdraai de urenregistratie en zorg je ervoor dat deze naadloos aansluit op de behoeften van de administratie. Wil je zien hoe het werkt? Wij geven je graag een demonstratie.
Zien hoe het werkt?
Neem contact met ons op, of zie hier onder een demo.